22 januari 2012

Familjemyshelg :)

Haft en lugn och skön helg med familjen. Fredag, var alla hemma, vi såg på tv och myste tillsammans.. I lördags var vi på bio såg Tintin, hela familjen.. Egentligen skulle E spela med sitt band, men det blev inställt - så han hängde med oss :)....

Mötte en del av mitt liv som fattas mig när vi var på bion.. Det är någon som borde vara en del av mitt liv, men som inte är det. Är en sån märklig situation, att vara så nära någon, men ändå så himla långt ifrån.. Någon som jag ofta tänker på, någon som jag tycker så mycket om - men som aldrig har funnits i mitt liv - men som finns där och gör sig ständigt påmind..... Undrar hur han tänker när han ser mig, mina barn...?? Ångrar han sig ibland? Visst måste det vara så, eller......

Nog om det!!! Började dagen med ett IW pass på Helex, sjukt jobbigt.. Fick blodsmak i munnen, inte ett dugg skönt.. MEN känner mig nöjd med insatsen, så här efteråt :). Sen blev det en sväng med E till Birsta, vi shoppade loss rejält.. Av mig fick han 4 par byxor och sen shoppade han en del själv med några skjortor och tröjor.. Allt på rea 50 -70 % :).

Nu väntar en ny vecka, i morgon bitti blir det IW + core, 30 min vardera så det blir som ett normal pass... Får se hur det känns i morgon bitti, men jag ska träna med en kollega, så då går det inte att balla ur :)

Ha det bäst
Annamaria


2 kommentarer:

Ann-Sofi E sa...

Mysigt med bio.....jag och S har bestämt att vi ska gå och se Hamilton. Du är så duktig som kommer iväg på Helex heja heja. Jag längtar till torsdag när vi ses på PW.Kraaaam <3

Susanne sa...

känner igen det där med att någon fattas i ens liv :( Min pappa "försvann" ur mitt/vårt liv för 7 år sedan... ett val han själv tog efter att ha hittat en ny kärlek och lämnat mamma. Men han lämnade även oss barn och barnbarn....Jag har försökt återuppta kontakt..... men utan större respons. Stan är ju lite och ibland stöter man ju på varandra, men det blir ju bara jobbigt och pinsamt...... Tycker mest att det är synd om Mathias och Miriam som "hade" en morfar som övergav dom. Synd även om honom som missar allt med dom och att han helt har missat lilla Miranda... //KRAM