9 februari 2012

Tack för mig!

Hej,
Jag har varit usel på att uppdatera på sistone, egentligen känner jag att jag inte har så mycket att skriva om längre.. Det känns svårt att dra gränsen mellan det privata och det som känns ok att skriva om...
Jag har hur som helst bestämt mig för att sluta att blogga.

Tusen tack för alla fina kommentarer, alla fina mejl som jag fått.. Tack för alla inspiration.. Hälsoresan fortsätter och jag är lika taggad idag som jag var för drygt 1,5 år sedan  när allt började. Jag väger i dag 19 kg mindre :)!! Det går precis som jag tänkte mig, långsamt nedåt och jag "tränar" mig på att leva på ett hälssammare sätt. Allt för att det här ska vara, för alltid..
Jag har fått så många fina och braiga tips på olika metoder och det värmer i hjärtat.. MEN jag envisat på med mitt sätt och jag känner att för mig, är det den enda lösningen..Det funkar inte för mig att köra en metod som soppdiet eller annat.. För mig blir det liksom 10 kg ned och 11 kg upp.. Jag har gjort det förr, så jag vet ;)...

Jag önskar ER alla lycka till på era resor <3

Love Annamaria

Inga kommentarer: