13 januari 2012

Nystart - dag 5

Hej hej... Inget inlägg igår,en sjukt stressig dag.. MEN det går himla bra nu, suget är borta - det enda molnet är att jag är såååå trött.
I morgon blir det 30 min Indoorwalkning å 30 min core - sen ska jag ut i längdspåret, hoppas få med mig tjejerna.. Kanske blir det ett en sväng till Stockvik med AK, men tjejerna verkar inte super sugen..Vi får se.

NU är det fredagsmys å E, är hemma med oss - DET hör inte till vanligheterna, hela familjen blev jätte glad..Vi bänkar oss framför tv:n tänder en brasa OCH tittar på "the Voice Sverige" :)

Ha en toppen kväll!
Annamaria



1 kommentar:

Ann-Sofi E sa...

Vad härligt att det går bra för dig, att man blir trött hör nog ihop med att socke´ret som energikälla är borta eller kraftigt minskad. Här går det fint också, känner mig lycklig och glad. Kram på dig min fina vän och ha en mysig helg!!!