20 januari 2012

Vägningsdag

Japp i dag var det dax - å gruvade mig lite... Förstod att det skulle var + efter helgerna, å vågen visade + 2,3 kg... MEN det känns helt ok, nu är det på väg nedåt och jag har nog redan tappat nått kg eftersom jag kört på i 2 v..

I går kväll hade jag en toppen stund med A-S, vi travade på i raskt tempo 1,5 timme. Känns skönt, jag är inte i samma fina form som innan jul, men jag är på god väg.. Jag njuter av att pressa mig själv när det känns som jag inte orkar mer, så finns det mer att ge. Det visar bl.a kämparna i Biggest looser, jag är sjukt imponerad av dem!! Sen går det att diskutera hur sunt det är att tappa 16 kg på 1 vecka...

Äntligen fredag igen, jag har varit sååå himla trött på sistone, försöker vända mig själv med positiva tankar, men trötthet finns där ändå. Även om jag känner mig glad och nöjd, så är jag trött... ÄR nog mörkret, men jag har märkt att ljuset är på väg!!

Ha en toppen helg
Annamaria


2 kommentarer:

Ann-Sofi E sa...

Hej! Du frågade vart jag köpt ljuset, det är på Boom.

katarina sa...

Ett tips är att köra Viktklubb på aftonbladet. Då har man bra koll på kalorierna.