9 februari 2011

Vackert väder

Uppe med tuppen skickat iväg 2 barn till skolan, liten P är fortfarande sjuk -sover än.. En sömnlös natt, hosta, feber, men humöret är ändå på topp!!! :) Tror att solen och det vackra vädret gör sitt, är underbart att känna våren vara på väg.
I går kväll fick jag fika främmande, vardagslyx..  C hade med sig nybakt bröd, mums vad gott det var. En mysig kväll :).. Hämtade E hos en kompis, han hade varit ute på en ridtur - lite avvis blev jag allt.. Jag vill oxå rida, blir himlans sugen närjag är med tjejerna i stallet på söndagar... Kanske ska föreslå för Mr J, en gemensam ridkurs?!? Eller vad säger du?? Jag vet ju att du läser min blogg mellan varven, även om du är usel på att kommentera ;)... Psst älskar dig ändå...

I går slutade stegmätaren på ca 13 500 steg, tog flera korta promenader..

Vi hörs!
Annamaria

Inga kommentarer: